HTML

Volánnal Utazunk

Mindazoknak, akik szeretik, és akik utálják, akik minden nap igénybe veszik, és akik csak sátoros ünnepeken, akik elégedettek vele, és akik nem. Észrevételeket, tapasztalatokat várunk a volannalutazunk@freemail.hu címre!

Utolsó kommentek

  • erdélyi_lány: már egészen összezavarodok...:D szóval szájkosárral és pórázzal kell venni jegyet, de ha kutyatásk... (2009.05.27. 11:55) Kutya a táskában
  • erdélyi_lány: @Pityuka: hello! És kb mennyit kell fizetni a kutyáért? és függ a méretétől is? Az enyém elég kics... (2009.05.27. 11:50) Kutya a táskában
  • Bastet: @honey4: Mélyen egyet tudok érteni az előttem szólóval. Csak szánni tudom ezt a szegény lúzer we... (2009.05.19. 16:28) Kutya a táskában
  • honey4: nah kedves westie gazda először is tedd sebbességbe az agyad mielőtt megszólalsz, a te kutyád lehe... (2009.04.03. 14:02) Kutya a táskában
  • Kriszti: Abszolút egyetértek Mók-kal! Nem értem miért kell most itt cigányozni egyes utasoknak. Miért nincs... (2008.10.04. 14:12) Debrecennek nem kell a Hajdú-Volán Zrt.
  • Utolsó 20

Bejegyzések

Áremelés fű alatt

2008.02.28. 08:23 Volannal Utazunk

Tehetetlenül szemlélni, ahogy az emberek feje felett döntenek, őket csak pénzeserszénynek, de mint utazó, nyűgnek tekintve - ismerős?

"Úgy érzem, gyerekként kezelik az utasokat a közlekedési társaságok. Miből állt volna azt írni a tudakozódó levélre, hogy nem, marha, a kérdéses busz megszűnik, de össze lesz vonva az útvonala egy másikkal. Ehelyet jött a válasz, hogy nem szűnik meg - ez a kettő pedig nem ugyanaz. Miért nem lehet egyenrangú félként kezelni a kérdezőket, panaszkodókat, miért nem lehet olyan választ adni nekik, ami kielégítő? Mondjuk nem öt szót írni egy két oldalas levélre, egyetlen kérdést kiragadva a tucatnyiból...

Engem az érdekelt volna, hogyan készül fel a Volán az 1 és 2 Ft-osok bevonására. Éreztem, hogy nem mennének bele, hogy valaki kevesebbet adjon. Többletnek kell kijönnie.
Egyszerű lett a megoldás, tegnap este szembesültem a dologgal.
Automatához lépek  - a pénztárosok már rég nincsenek ott 8-ig, ahogy kellene -, benyomom a 0-5 km-es szakaszt. 125. Oké, rá egy retúr, ez 237 (pénztárban 238). A kijelzőn villog az összeg: 250. Hiába nyomkodom, nem ad menettérti kedvezményt, pedig két napja még semmi baja nem volt... Nyomom a diákjegyet, 62. Erre retúr: 124. Ezt meg ugye felfelé kell kerekíteni... A retúrkedvezmény - nem sok, de sok kicsi sokra megy - megszüntetésével szépen bejön nekik majd az a pénz, amit az egyetlen jegyen, amit lefelé kell majd kerekíteni, a diák 0-5 km-esen buknak... Ez, bármennyire is fura, de mégis áremelés."



Utánanéztem volna, hivatalos-e a kedvezmény visszavonása, de nem találtam cikket róla, sem automatáknál, sem a pénztáraknál nincs kiírva.

1 komment

Címkék: ár jegyvásárlás automata

A bejegyzés trackback címe:

https://volannalutazunk.blog.hu/api/trackback/id/tr35357694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom 2008.02.28. 20:33:23

Hát ahogy ma kiderült, a pénztáraknál még él a kedvezmény s ma már kiragasztották az automatákra is, hogy ott ez a retúr-kedvezmény megszűnik, de én is emelésre számítok felkerekítés helyett.:/
süti beállítások módosítása