Mindazoknak, akik szeretik, és akik utálják, akik minden nap igénybe veszik, és akik csak sátoros ünnepeken, akik elégedettek vele, és akik nem. Észrevételeket, tapasztalatokat várunk a volannalutazunk@freemail.hu címre!
Utolsó kommentek
erdélyi_lány:
már egészen összezavarodok...:D szóval szájkosárral és pórázzal kell venni jegyet, de ha kutyatásk... (2009.05.27. 11:55)Kutya a táskában
erdélyi_lány:
@Pityuka: hello! És kb mennyit kell fizetni a kutyáért? és függ a méretétől is? Az enyém elég kics... (2009.05.27. 11:50)Kutya a táskában
Bastet:
@honey4:
Mélyen egyet tudok érteni az előttem szólóval. Csak szánni tudom ezt a szegény lúzer we... (2009.05.19. 16:28)Kutya a táskában
honey4:
nah kedves westie gazda először is tedd sebbességbe az agyad mielőtt megszólalsz, a te kutyád lehe... (2009.04.03. 14:02)Kutya a táskában
Kriszti:
Abszolút egyetértek Mók-kal! Nem értem miért kell most itt cigányozni egyes utasoknak. Miért nincs... (2008.10.04. 14:12)Debrecennek nem kell a Hajdú-Volán Zrt.
Márton szinte mindent megkapott utazása során, amit csak lehet: a menetrendet figyelmen kívül hagyó buszt, mutyizó, lehúzó, bosszúálló sofőrt, tehetetlen ellenőröket. Kedves Ügyintéző!Múlt hét pénteki (2008. március 21.) utazásélményemet szeretném…
Juci levele lekésett járatokról. Két történet, ugyanaz a megszívatott utas, a vétkes pedig az internetes menetrend. Eszembe jutott erről, hogy a menetrendi, jegyvásárlási változásokról oszlopokra ragasztott A4-es lapokon tájékoztatták az utazó közönséget, azonban pár nap, hét…
Utolsó kommentek